Zbieraj więcej Podejmij działanie w łatwy sposób :)

Czy wiesz, co jest najczęstszą przyczyną tego, że ludzie nie przekazują pieniędzy organizacjom? To, że nikt ich o to… nie poprosił. Aby ułatwić Ci proszenie i dziękowanie, przygotowaliśmy zestaw narzędzi, które możesz wykorzystać w swojej organizacji. Korzystaj do woli 🙂

Jeśli po zapoznaniu się z materiałami potrzebujesz wsparcia merytorycznego w zakresie wykorzystania przygotowanych treści i/lub technicznego (np. modyfikacji banerów, infografik, rozmieszczenia ich na stronie), śmiało – skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy Twojej organizacji.

Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z zasadami prowadzonego doradztwa.

Kontakt:
kontakt@instytut.lodz.pl

Bezpłatne doradztwo

 

Zapraszamy organizacje pożytku publicznego do korzystania z prowadzonego przez Instytut Spraw Obywatelskich, w ramach inicjatywy Centrum KLUCZ, punktu doradczego dla OPP.

Doradztwo świadczone jest z zakresu pozyskiwania funduszy i marketingu, aspektów prawnych i księgowo finansowych funkcjonowania OPP.

W ramach doradztwa m.in.:

– Doradzimy jakimi kanałami Twoja organizacja możecie pozyskiwać fundusze
– Podpowiemy Ci jak skutecznie promować Twoje działania: przygotujemy grafiki, banery, ulotki, plakaty
– Pomożemy w przystosowaniu strony internetowej
– Wesprzemy Cię przy działaniach w mediach społecznościowych
(Facebook, Twitter, YouTube).
– Podpowiemy jakie są obowiązki prawne i księgowo finansowe dla Twojej OPP

Jeśli po zapoznaniu się z materiałami potrzebujesz wsparcia merytorycznego w zakresie wykorzystania przygotowanych treści i/lub technicznego (np. modyfikacji banerów, infografik, rozmieszczenia ich na stronie), śmiało – skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy Twojej organizacji.

Prosimy o wcześniejsze zapoznanie się z zasadami prowadzonego doradztwa.

Kontakt:
kontakt@instytut.lodz.pl

Patrycja Kołomańska-Denys
519 300 646


logo PROOlogo NIW

Tekst przygotowany w ramach projektu „Instytut Spraw Obywatelskich – łapiemy wiatr w żagle” sfinansowanego przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018–2030.

 

Pobierz gotowe banery

Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw różnych banerów do wykorzystania w kampanii 1%. Jeżeli chcesz abyśmy przygotowywali bezpłatnie banery specjalnie dla Twojej organizacji, skontaktuj się z nami – napisz na kontakt@instytut.lodz.pl. Jeżeli chcesz stworzyć swój własny baner – skorzystaj z naszej aplikacji.

Banery o wielkości 300 x 250 px: Pobierz zestaw nr 1 (zip)podaruj_300x250_zestaw_1

Banery o wielkości 300 x 250 px: Pobierz zestaw nr 2 (zip)

przekaz_300x250_zestaw_2

Banery o wielkości 300 x 250 px: Pobierz zestaw nr 3 (zip)

banery_300x250_zestaw_3

Banery o wielkości 300 x 250 px: Pobierz zestaw nr 4 (zip)

banery_300x250_zestaw_4

Banery o wielkości 300 x 250 px: Pobierz zestaw nr 5 (zip)

banery_300x250_zestaw_5

Banery o wielkości 320 x 100 px: Pobierz zestaw 1 (zip)

banaery_320x100_zestaw_1

Banery o wielkości 320 x 100 px: Pobierz zestaw nr 2 (zip)

banery_320x100_zestaw_2

Banery o wielkości 320 x 100 px: Pobierz zestaw nr 3 (zip)

baner_320_100_zestaw_3

Banery o wielkości 320 x 100 px: Pobierz zestaw nr 4 (zip)

baner_320_100_zestaw_4

Banery o wielkości 320 x 100 px: Pobierz zestaw nr 5 (zip)

baner_320_100_zestaw_5

Banery o wielkości 728 x 90 px: Pobierz zestaw nr 4 (zip)baner_728_90_zestaw_4

Banery o wielkości 728 x 90 px: Pobierz zestaw 2 (zip)

banery_zestaw_2

Banery o wielkości 728 x 90 px: Pobierz zestaw 3 (zip)

banry_zestaw_3

Zrób swój baner

Skorzystaj z przygotowanej przez nas aplikacji i samodzielnie przygotuj baner do kampanii 1% dla Twojej organizacji.

Przejdź do aplikacji

5 kroków do 1%

Poznaj 5 najważniejszych kroków do pozyskania 1% podatku:

5_krokow_do_1_procenta

Spot

Emocje towarzyszą nam w życiu na każdym kroku – są jak ogień, mogą być dobre, dawać ciepło i bezpieczeństwo lub niszczyć wszystko jak pożar. My zdecydowanie wolimy te pozytywne!

​Dlatego zachęcamy Cię do obejrzenia spotu „Ty też możesz poczuć się wyjątkowo”. Film promuję ideę przekazywania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.

Jeśli jesteś przedstawicielem OPP możesz wykorzystać w kampanii 1% Twojej organizacji.

Podaj dalej, żeby inni zobaczyli jak łatwo poczuć się wyjątkowo… 🙂

 

SPOT TELEWIZYJNY

SPOT RADIOWY

Ulotka

Ulotka to nadal bardzo popularne narzędzie dotarcia do odbiorców. Poniżej znajdziesz przykładową ulotkę, którą możesz pobrać, wypełnić danymi Twojej organizacji, a następnie wydrukować.

Jeśli decydujesz się na tę formę komunikacji, zadbaj, by na ulotce znalazło się hasło fundraisingowe, nr KRS, wezwanie do działania, czyli prośba o przekazanie 1%. Ważna jest oprawa graficzna. Pamiętaj o socjologii wizualnej, czyli wykorzystywaniu obrazu do oddziaływania na zachowania ludzi.

ulotka 2 ulotka 2

pobierz (zip)
Instrukcja: białe pola oraz pole na zdjęcie (logotyp) są edycyjne.

ulotka 3 ulotka 3

pobierz (zip)
Instrukcja: białe pola oraz pole na zdjęcie (logotyp) są edycyjne.

ulotka 4 ulotka 4

pobierz (zip)
Instrukcja: białe pola oraz pole na zdjęcie (logotyp) są edycyjne.

Plakat

Plakat to wciąż popularne narzędzie dotarcia do odbiorców. Poniżej znajdziesz przykładowy szablon plakatu, który możesz pobrać, wypełnić danymi Twojej organizacji, a następnie wydrukować.

Jeśli decydujesz się na tę formę komunikacji, zadbaj, by na plakacie znalazło się hasło fundraisingowe, nr KRS, wezwanie do działania, czyli prośba o przekazanie 1%. Ważna jest oprawa graficzna. Pamiętaj o socjologii wizualnej, czyli wykorzystywaniu obrazu do oddziaływania na zachowania ludzi.

plakat_2

pobierz (zip)
Instrukcja: białe pola oraz pole na zdjęcie (logotyp) są edycyjne.

Kalendarz (grafiki do pobrania)

Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw grafik, na których odliczane są dnia do rozliczenia PIT. Wykorzystaj je w kampanii 1% – poinformuj odbiorów, ile zostało dni na przekazanie Twojej organizacji 1% podatku.

Aby przygotować kalendarz specjalnie dla Twojej organizacji napisz na kontakt@instytut.lodz.pl.

Kalendarz 1%

Kalendarz 1%

kalendarz 1&

Lub pobierz gotowe materiały:

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁ_60_dnia

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_40

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_30

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_20

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_10

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_5

Pobierz obrazek

1_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_1

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_60

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_50

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_40

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_20

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAŁO_10

Pobierz obrazek

2_DO ROZLICZENIA PIT POZOSTAO_1

Pobierz obrazek

Program PIT

 

Programy PIT dedykowane konkretnym organizacjom pożytku publicznego to narzędzia, które zostały stworzone do szybkiego i prostego sporządzania rocznych zeznań podatkowych, a jednocześnie ułatwiające podatnikom przekazanie 1% podatku.

Na rynku istnieje wiele firm, które oferują takie programy. Organizacja – zamawiając program – informuje dostawcę o tym, czy chce, aby jej nr KRS został wpisany w program „na sztywno”, tzn. bez możliwości jego zmiany, czy też domyślnie jest wpisany KRS organizacji, ale podatnik ma możliwość wpisania innego.

Programy dostępne są w wersji instalacyjnej i internetowej.
W zależności od zakupionego pakietu ceny takiego programu wahają się w przedziale 600–8000 zł. Cena najniższa to wariant podstawowy, a wraz ze wzrostem ceny dostawca programu dostarcza m.in. program PIT na płycie CD, statystyki podstawowe i rozszerzone, konto w strefie OPP, umieszczenie OPP na liście proponowanych do przekazania 1% w programie dla biur rachunkowych, kampanię AdWords etc.
Jeśli chcesz skorzystać z rozszerzonego pakietu, ale nie potrzebujesz wszystkich proponowanych funkcjonalności, śmiało o tym powiedz. Firmy wówczas dopasowują ofertę do Twoich potrzeb, zmniejszając przy tym cenę.

Ważne! Programy PIT to wciąż najskuteczniejsze narzędzie pozyskiwania 1% podatku.

Pamiętaj: nowelizacja ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, która zaczęła obowiązywać 9 listopada 2015 roku, nakłada na organizację obowiązek poinformowania podatnika, że korzystając z programu do rozliczeń PIT, ma możliwość wyboru organizacji (bądź jego brak), której chce przekazać 1% podatku.

Facebook

 

Facebook – to świetny kanał, który możesz wykorzystać do kampanii 1% Twojej organizacji. Poniżej prezentujemy kilka sposobów na wykorzystanie tego medium w kampanii 1%.

POSTY

Publikuj regularnie na swoim fanpage. Postami, które szczególnie przyciągają uwagę odbiorców są zdjęcia lub filmy.

  1. Jeśli brakuje Ci zdjęć dobrej jakości wykorzystaj banki z darmowymi zdjęciami na licencji CC, np. możesz wyszukać ich za pomocą tej wyszukiwarki.
  2. Jeśli w Twojej organizacji brakuje osoby zajmującej się grafiką, wykorzystaj bezpłatne narzędzie Canva – dzięki, któremu stworzysz w szybki i łatwy sposób prostą grafikę.
  3. Spraw, aby Twoje posty się wyróżniały, dodaj symbole do tekstu. W tym celu, możesz skorzystać z tego narzędzia.
  4. Nie ma nadrzędnej zasady, w jakich porach najlepiej publikować posty, musisz sam sprawdzić, kiedy Twoi fani są najbardziej aktywni.
  5. Pamiętaj, posty planowane i edytowane mają mniejszy zasięg.

WYDARZENIE
Utwórz wydarzenie zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz Twojej organizacji. Zaproś swoich znajomych do dołączenia do wydarzenia i poproś ich, aby zrobili to samo.

Poniżej kilka podstawowych zasad:
Facebook - wydarzenie

  1. Przy tworzeniu wydarzenia najlepiej, aby jego organizatorem nie była osoba prywatna – tylko fanpage Twojej organizacji.
  2. Określ daty swojego wydarzenia, możesz zrobić jedno długie – od stycznia do kwietnia, bądź utworzyć kilka wydarzeń na każdy miesiąc np. W marcu przekażę 1% podatku na rzecz (tutaj nazwa Twojej organizacji)
  3. Zadbaj o dobry tytuł wydarzenia, może to być hasło fundrasingowe Twojej kampanii. Jeśli chcesz stworzyć dobre hasło – zapoznaj się z naszym poradnikiem tutaj. 
  4. Pamiętaj o opisie wydarzenia, napisz go zgodnie z zasadami komunikatu fundrasingowego.
  5. Wybierz przyciągające uwagę zdjęcie do wydarzenia, pamiętaj jego rozdzielczość musi wynosić 1200x450px.
  6. Zamieść numer KRS w widocznym miejscu, możesz wykorzystać do tego miejsce na zdjęciu.
  7. Zaproś swoich znajomych, poproś ich o to samo, nie zapomnij udostępnić wydarzenia na swoim fanpage, wyślij do swoich odbiorców newsletter zachęcający do wzięcia udziału w wydarzeniu.
  8. Publikuj posty w wydarzeniu. Każda publikacja będzie odnotowana u osób, które dołączyły do wydarzenia.

Nie zapomnij na koniec podziękować za udział w wydarzeniu!

Jeśli chciałbyś, abyśmy doradzili Ci w prowadzeniu Twojego fanpage, stworzyli grafikę do kampanii 1%, zgłoś się do nas, napisz na: kontakt@instytut.lodz.pl.

Jak przekazać 1%

Prezentujemy infografikę przeznaczoną dla podatników, zachęcamy Was do udostępniania grafiki!

Jak możesz przekazać 1% podatku

Ulotka do PIT-11

Wysyłając PIT-11 swoim współpracownikom możesz poprosić ich o wsparcie 1%. Poniżej znajdziesz szablon ulotki, które możesz wypełnić i wydrukować.

prosba_do_pit11_A6prosba_do_pit11_A4

pobierz zestaw (zip)

SMS

Kampania sms

Najważniejsze daty dla OPP

Poznaj najważniejsze daty dla Twojej organizacji pożytku publicznego.

Kliknij aby powiększyć lub pobrać:
Daty dla OP

Stopki e-mail

Stopki e-mail

Części osób może się wydawać, że stopka e-mail jest mało istotnym elementem maila. Nic bardziej mylnego. Stopka w e-mailu jest Twoją wizytówką. Ma duży potencjał, który warto wykorzystać. Nie tylko buduje wizerunek Twojej organizacji, pozwala na lepszą i szybszą komunikację, lecz także jest doskonałą okazją, by poinformować odbiorcę e-maila, że może przekazać 1% podatku właśnie Twojej organizacji. Dlatego na czas kampanii 1% warto, aby w stopce e-mail znalazł się Wasz komunikat fundraisingowy, nr KRS oraz prośba o przekazanie 1%.

Jeśli zdecydowaliście się na skorzystanie z programu do rozliczeń PIT, możesz podać również link do niego.

Pomyśl, ile e-maili wysyłasz dziennie, tygodniowo, miesięcznie. Pomnóż to przez liczbę osób w Twojej organizacji. Prawda, że to dobry sposób, by poinformować Twoich potencjalnych darczyńców jednoprocentowych o takiej możliwości?

E-mailing


Co powinien zawierać dobry e-mailing

Organizacja skupia wokół siebie odbiorców Waszych działań, sympatyków i darczyńców. To właśnie te osoby poproś o 1% podatku w pierwszej kolejności. Dlaczego? Bo te osoby już Was znają, wiedzą, co i jak robicie. Poza tym często są to osoby, które mocniej zaangażowały się w działania Waszej organizacji. W fundraisingu mówi się, że są to osoby z housefilu, czyli z bazy danych organizacji. Wyślij do nich przypomnienie, że w ten sposób mogą wesprzeć działania Twojej organizacji. Ułatw im to, przekazując program do rozliczeń PIT i przypominając nr KRS.

E-mailingi są formą marketingu bezpośredniego, wykorzystującego pocztę elektroniczną do budowania relacji z odbiorcami. W okresie kampanii 1% wyślij do swojego housefilu 3–4 razy e-mailing, w którym napiszesz, dlaczego właśnie Twojej organizacji warto przekazać 1%. O tym, jak tworzyć prośbę o wsparcie, przeczytasz na www.bankwiedzy.org.

Jeśli Twoja organizacja wysyła do sympatyków regularny newsletter, czyli elektroniczną formę informatora o swoich działaniach, organizowanych wydarzeniach etc., wykorzystaj to, by przy okazji przypomnieć o możliwości przekazania 1% podatku.

Ważne! Firmy obsługujące profesjonalną wysyłkę newsletterów często proponują organizacjom non profit możliwość skorzystania ze swojego narzędzia bezpłatnie (w zależności od wielkości bazy) lub ze zniżkami.

Pamiętaj: Coraz częściej firmy proponują organizacjom non profit bazy e-mailowe na sprzedaż, na przykład bazy najbogatszych Polaków. Bądź ostrożny i nie daj się naciągnąć. Najlepiej sprawdza się przekaz do odbiorców działań Twojej organizacji.

Landing page

Landing page

Landing page to docelowa pierwsza strona internetowa, na którą wchodzi odwiedzający, w wyniku zaplanowanych działań podjętych przez organizację. Najczęściej trafia się na nią, klikając w baner lub link kierujący.

Głównym celem landing page jest konwersja (która jest jednocześnie wskaźnikiem skuteczności), czyli wykonanie przez użytkownika najbardziej oczekiwanej akcji (NOA). W przypadku kampanii 1% będzie to najczęściej uruchomienie programu do rozliczeń PIT.

Na czas kampanii 1% podatku organizacje bardzo często tworzą oddzielny landing page, dedykowany tylko promocji 1%. Jest to dobre rozwiązanie. Jeśli jednak Twoja organizacja zdecyduje się na wykorzystanie istniejącej już strony internetowej, zadbaj, by podobnie jak w przypadku landing page jej wygląd był przyjazny dla odbiorcy, czytelny i przejrzysty.

To właśnie na landing page/stronie www umieszczany jest program do rozliczeń z fiskusem.
Decyzja o tym, czy do kampanii 1% ma być przeznaczona oddzielna strona, powinna być przemyślana, choćby w kontekście pozycjonowania www, czyli podwyższania rankingu strony internetowej w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie – zwiększenie liczby odwiedzających.

Social media

Social media

Słyszysz „media” – myślisz „telewizja, radio, prasa”? To myślenie sprawdzało się kilkanaście lat temu. Dziś największą popularnością cieszą się social media, czyli media społecznościowe, które są szczególnie istotnym kanałem promocji organizacji pozarządowych w Internecie. Pojawienie się informacji w mediach tradycyjnych często wiąże się z kosztami, aby tego uniknąć działaj w Internecie. Social media dają Twojej organizacji możliwość tworzenia własnych mediów. Możesz je wykorzystać do informowania o działaniach organizacji, angażowania odbiorców oraz pozyskiwania wsparcia.

W kampanii 1% dobrze dobrany komunikat to podstawa – gdy już go mamy, chcemy dotrzeć do naszych odbiorców, najlepiej nie pomijając nikogo. Wybierzmy social media i zróbmy to kilkoma kanałami jednocześnie.

Twój fanpage to idealne miejsce, aby prosić o 1% i za niego dziękować, możesz na przykład utworzyć wydarzenie zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz Twojej organizacji, zaprosić swoich znajomych do dołączenia i poprosić, aby oni zrobili to samo. Jeśli chcesz pójść o krok dalej, nagraj filmik. Pokaż w nim, jak pracujecie, na co zbieracie 1% lub w jaki sposób wykorzystaliście środki z 1% w ubiegłym roku. Dziś do nagrywania filmików wystarczy już telefon komórkowy. Wrzuć filmik na YouTube lub zamieść go na Facebooku. Jeśli lubisz pisać i dzielić się tym, co się dzieje z innymi, użyj bloga. Aby podtrzymywać komunikację ze swoimi odbiorcami, możesz wykorzystać mikroblogi, takie jak Twitter, lub przejść piętro wyżej i stworzyć tradycyjny blog dla Twojej organizacji. Jeśli zaś najlepiej wychodzi Ci robienie zdjęć, zaprzyjaźnij się z Instagramem – to obecnie najpopularniejsze medium do publikowania zdjęć.

Ważne! Do kampanii 1% możesz wykorzystać kilka serwisów społecznościowych, pamiętaj jednak, że nigdzie rzeczywistość nie zmienia się tak szybko jak w Internecie, dlatego na każdym z nich musisz być obecny i publikować regularnie. Istotna jest także interakcja z użytkownikami. Nie bój się prosić o lajka, udostępnienie czy subskrypcję. Bądź ciekawy swoich odbiorców, pytaj ich o zdanie i odpowiadaj, nawet na niewygodne komentarze. W Internecie jest już za dużo marek, które mówią same do siebie – nie bądź jedną z nich.


 

AdWords

 

Zapewne zdarza Ci się bardzo często, że aby znaleźć informację w Internecie, korzystasz z wyszukiwarki Google. Zastanawiało Cię czasem, dlaczego niektóre wyniki wyszukiwania wyróżniane są przez wyszukiwarkę? Są to reklamy AdWords. Twoja organizacja może również z nich skorzystać i co najważniejsze – za darmo. Odpowiednio zaplanowana i przeprowadzona kampania pozwoli Twojej organizacji dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Będziesz mógł stworzyć precyzyjny komunikat i co szczególnie ważne, dostosowywać go do obiorców, w zależności od wyników Twojej kampanii.

W ramach programu Google Ad Grants możecie otrzymać grant w wysokości 10 000 dolarów do wykorzystania na reklamę organizacji przy użyciu Google AdWords.

Wygląd reklam AdWords w wynikach wyszukiwania:

Reklamy AdWords

Informacja prasowa

Notka dla prasy

Komunikat prasowy składa się z:

• stopki nadawcy (nazwa, adres, www, telefon organizacji)
• tytułu
• daty
• wytłuszczonego leadu (przekazującego najważniejsze informacje – co gdzie kiedy dlaczego)
• niewytłuszcznego backgroundu – zawierającego dodatkowe dane, liczby, cytaty wzmacniające lub ubarwiające nasz główny przekaz
• krótkiej informacji o organizacji (na końcu komunikatu)
• kontaktu do osoby wypowiadającej się w danej sprawie (i nie wyłączamy komórki, jak coś wyślemy!)

Styl komunikatu:

• cały tekst napisany w 3 osobie liczby pojedynczej – np. INSPRO zaprasza na seminarium eksperckie…
• co do zasady ma być taki, żeby media mogły go wykorzystać bez zmian (copy/paste to nasz cel!), czyli:
• krótkie zdania (do 15 słów)
• żadnych form bezosobowych, trybu przypuszczającego, strony biernej, makaronizmów, raczej „pieniądze” niż „środki”, „odbiorcy” a nie „beneficjent ostateczny”
• neutralny punkt widzenia w głównym tekście, nie używamy słów najlepszy, super czy świetny itd.
• krótkie, soczyste cytaty z podaniem nazwiska i funkcji cytowanej osoby
• liczby z podaniem źródła (najlepiej jakiegoś poważnego)
• bez ogólników i wody

Objętość:

Do 2000 znaków czcionką 11-12, najlepiej z odstępem półtora (tylko jeden rodzaj czcionki, z wyróżnieniami kursywą i boldowaniem) – powinien zmieścić się na jednej stronie A4.

Pobierz logo OPP i 1%

Loga 1%

logo_1_procent_www

pobierz zestaw (zip)

 

Loga OPP
logo_opp_www

pobierz zestaw (zip)

Podziękowania za 1%

Często mówi się, że fundraising to sztuka proszenia i dziękowania. Dlatego rekomendujemy Ci, aby Twoja organizacja dziękowała swoim Darczyńcom. Dzięki temu budujesz relacje. Poniżej znajdziesz przykładowe podziękowanie dla Darczyńców, które możesz pobrać, wypełnić danymi Twojej organizacji i rozesłać.

pobierz (zip)
Instrukcja: czerwone pola oraz pole na zdjęcie (logotyp) są edycyjne.

pobierz (zip)
Instrukcja: należy wypełnić pola oznaczone na żółto.

Wspieraj nasDziałamy dzięki Tobie

Dodaj nam MOCy!

Pomagaj co miesiąc darowizną

Wspieraj stale

Sklejamy Polskę

Zrzutka na taśmę

Pomóż jednorazowo

Dołącz do nas

Czekamy na tych, którzy chcąc zmieniać Polskę, zaczynają od siebie

Czekamy na Ciebie

Kupujesz? Pomagasz!

Pomagaj robiąc zakupy w Internecie

Wspieraj przez FaniMani