DLACZEGO ZWRACAMY SIĘ DO MEDIÓW?

Nie do przecenienia jest rola, jaką zaangażowane media odgrywają w społeczeństwie lokalnym. Mogą one:

  • budować relacje między różnymi grupami,
  • współtworzyć dialog społeczny,
  • integrować lokalną społeczność,
  • wzmacniać potencjał małych ojczyzn,
  • polepszać komunikację na styku trzech sektorów – biznesowego, rządowego i pozarządowego,
  • upowszechniać lokalne dobre praktyki, promować innowacje w regionie,
  • wspierać i współtworzyć mechanizmy samorządności lokalnej,
  • ­wypełniać lukę informacyjną – opisywać sprawy pomijane przez media ogólnopolskie,
  • kreować i wdrażać standardy cywilizacyjne,
  • promować przedsiębiorczość (również tą społeczną), ekologię, kulturę, zrównoważony rozwój, szacunek do tradycji lokalnej, dobrą komunikację społeczną,
  • wpływać na świadomość mieszkańców, przedstawiając im pozytywne, rzadko opisywane praktyki i wartości,
  • promować aktywne postawy obywatelskie.

CO OFERUJEMY?

Specjalnie z myślą o mediach:

  • inspirujące przykłady lokalnych „dobrych praktyk” – innowacyjnych, wydajnych ekonomicznie i świetnie zarządzanych przedsiębiorstw społecznych.
  • rzetelne informacje na temat specyfiki i zasad funkcjonowania przedsiębiorczości społecznej.

NASZE SPOTY

Zachęcamy do posłuchania naszego KLUCZowego spotu radiowego i obejrzenia spotu telewizyjnego:

PLIKI DO ŚCIĄGNIĘCIA

 

Folder: Oferta Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Społecznej KLUCZ

 

 

Możliwość komentowania jest wyłączona.