„Marketing internetowy dla podmiotów ekonomii społecznej” – bezpłatne szkolenie w Łodzi


Zapraszamy na dwudniowe bezpłatne szkolenie „Marketing internetowy dla podmiotów ekonomii społecznej”. Szkolenie poprowadzi Maria Jaraszek.

 

Termin: 22 marca (środa) – 23 marca (czwartek), godz. 9-17

Miejsce: 11 Muz, Piramowicza 11/13, Łódź

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Zapraszamy przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej  (fundacji i stowarzyszeń prowadzących działalność gospodarczą i/lub aktywną działalność odpłatną pożytku publicznego, spółdzielni socjalnych i spółek non profit) zarejestrowanych na terenie Łodzi.
W szkoleniu mogą wziąć udział członkowie zarządów, pracownicy, współpracownicy i wolontariusze organizacji.

Skrócony program szkolenia:

  1. Marka mojej organizacji a marketing internetowy
  2. Strona www – wizytówka Twojej organizacji
  3. 6 zasad dobrej strony www w praktyce
  4. E-mail marketing: jak zacząć i kontynuować
  5. Piszemy skuteczny mailing
  6. Rewolucja social media
  7. Komunikacja w social media
  8. Monitoring marki w internecie

Szczegółowy program szkolenia (pdf) 

Prosimy, aby uczestnicy szkolenia mieli ze sobą laptopy.

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu?

  • Poznasz kanały i narzędzia marketingu internetowego.
  • Dowiesz się, jak zarządzać swoją marką w sieci.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat social media i e-mail marketingu.
  • Dowiesz się, jak komunikować się z odbiorcami.
  • Poznasz skuteczne narzędzia monitoringu.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma książkę Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

Jaki jest cel szkolenia?

Poznanie w teorii i praktyce narzędzi marketingowych w Internecie.

Szkolenie poprowadzi:

Maria Jaraszek – Pr-owiec z zawodu i zamiłowania. Skończyła Media & Communication Studies na University of Wolverhampton oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Łódzkim. W trakcie studiów zrozumiała, że dziennikarstwo nie jest dla niej, więc zajęła się public relations. Doświadczenie zawodowe zbierała w instytucji państwowej i łódzkich agencjach PR. Koordynowała m.in. ogólnopolską kampanię edukacyjną 5 porcji warzyw, owoców lub soku. Finalistka PRotonów 2014 – nagród dla najlepszych PRowców w Polsce. Członkini zespołu ds. kampanii społecznych przy Polskim Radiu.

Obecnie zajmuje się promocją, marketingiem i PR. Zarządza komunikacją w INSPRO. Była m.in. odpowiedzialna za kampanię „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win„, która otrzymała Złotego Spinacza – prestiżową nagroda PR. Jest również związana z inicjatywą Obywatele decydują w ramach której współprowadziła kampanię „Obywatele decydują – Dość olewania”.


Zgłoszenia:

Aby zgłosić się na szkolenie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dostarczyć go do organizatora do 17 marca 2017 r., godz. 12.00. Formularz można dostarczyć osobiście do siedziby INSPRO na ul. Pomorskiej 40 w Łodzi, pocztą tradycyjną (pod uwagę będzie brana data dostarczenia przesyłki), pocztą elektroniczną na adres e-mail karolina.fijolek@inspro.org.pl lub faxem na numer: 42 630 17 49.

Do pobrania: formularz zgłoszeniowy (doc)

W przypadku dużej ilości zgłoszeń Organizator zastrzega sobie prawo do zaproszenie max. 2 osób z jednej organizacji.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Karoliną Fijołek: karolina.fijolek@inspro.org.pl, tel. 512-034-281; 42 630 17 49