Zapraszamy do udziału w webinarium „Wydatkowanie, księgowe rozliczenie i opodatkowanie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR”. Spotykamy się 17 grudnia o godz. 16.00.
Zgodnie z zaleceniami do 31.12.2020 r. należy przesłać do banku stosowne oświadczenie i pełnomocnictwo w związku z otrzymaną subwencją w ramach PFR. Dokumenty (oświadczenie i pełnomocnictwo) będą generowane i tworzone przez każdy bank indywidualnie. Podczas webinaru dowiesz się, jak dobrze rozliczać otrzymane wsparcie i jak przygotować dokumentację, która musi mieć potwierdzenie notarialne.
Kiedy: 17.12, godz. 16-19,
Gdzie: Na platformie zoom.
Jak dołączyć do spotkania na ZOOM?
ZOOM jest prostą w obsłudze aplikacją do organizacji spotkań online. Wszystkie osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu otrzymają link umożliwiający dołączenie do szkolenia. Jeśli nie korzystałeś jeszcze z ZOOMa, obejrzyj krótki tutorial
Do udziału w spotkaniu zapraszamy:
- przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej z 7 powiatów woj. łódzkiego: łódzkiego-wschodniego, pabianickiego, łaskiego, tomaszowskiego, rawskiego i opoczyńskiego, zduńskowolskiego,
- przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej zarejestrowane w Łodzi, prowadzących działalność ekonomiczną (tj. aktywną działalność odpłatną lub posiadające wpis do Rejestru Przedsiębiorców),
które skorzystały ze wsparcia Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny
Spotkanie poprowadzi
Justyna Janota – Absolwentka studiów magisterskich z zakresu finansów publicznych i podatków, kontynuowała edukację na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowość, a następnie z audytu wewnętrznego i kontroli finansowej. Skończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W 2015 roku ukończyła studia podyplomowe „Menager Ekonomii Społecznej”.
Jest prezesem dwóch fundacji oraz dwóch spółek. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (certyfikat nr 56325/2012), zajmuje się przede wszystkim działalnością podmiotów ekonomii społecznej z ujęciu prawnym, rachunkowym i podatkowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując wiele lat w Izbie Skarbowej w Katowicach oraz w Urzędzie Miasta Katowice. Pełniła również funkcję członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
Justyna Janota, jako ekspert w zakresie oceny projektów EFS POWER, posiada certyfikaty Ministerstwa Rozwoju potwierdzający zakończenie szkoleń i zdanie egzaminu w obszarze kwalifikowalności wydatków oraz wytycznych w zakresie trybów wyborów projektów na lata 2014-2020.
Autorka publikacji poświęconych tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej.
Trener, wykładowca i doradca.
Jak dołączyć?
Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić >>formularz on-line<<
Na zgłoszenia czekamy do 17 grudnia 2020 r. do godz. 16.00. [wydłużyliśmy termin przyjmowania zapisów]
Przed zarejestrowaniem na wydarzenie zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną:
Więcej informacji udziela
Karolina Fijołek-Głowacka, e-mail: karolina.fijolek@instytut.lodz.pl, tel. 512 034 281.