Webinar: Wydatkowanie, księgowe rozliczenie i opodatkowanie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR

  • GUS

Zapraszamy do udziału w webinarium „Wydatkowanie, księgowe rozliczenie i opodatkowanie subwencji w ramach Tarczy Finansowej PFR”. Spotykamy się 17 grudnia o godz. 16.00. 

Zgodnie z zaleceniami do 31.12.2020 r. należy przesłać do banku stosowne oświadczenie i pełnomocnictwo w związku z otrzymaną subwencją w ramach PFR. Dokumenty (oświadczenie i pełnomocnictwo) będą generowane i tworzone przez każdy bank indywidualnie. Podczas webinaru dowiesz się, jak dobrze rozliczać otrzymane wsparcie i jak przygotować dokumentację, która musi mieć potwierdzenie notarialne.

Kiedy: 17.12, godz. 16-19,

Gdzie: Na platformie zoom.

Jak dołączyć do spotkania na ZOOM?

ZOOM jest prostą w obsłudze aplikacją do organizacji spotkań online. Wszystkie osoby, które zakwalifikują się do udziału w spotkaniu otrzymają link umożliwiający dołączenie do szkolenia. Jeśli nie korzystałeś jeszcze z ZOOMa, obejrzyj krótki tutorial

Do udziału w spotkaniu zapraszamy:

  • przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej z 7 powiatów woj. łódzkiego: łódzkiego-wschodniego, pabianickiego, łaskiego, tomaszowskiego, rawskiego i opoczyńskiego, zduńskowolskiego,
  • przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej zarejestrowane w Łodzi, prowadzących działalność ekonomiczną (tj. aktywną działalność odpłatną lub posiadające wpis do Rejestru Przedsiębiorców),

które skorzystały ze wsparcia Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny

Spotkanie poprowadzi

Justyna BartosiewiczJustyna Janota – Absolwentka studiów magisterskich z zakresu finansów publicznych i podatków, kontynuowała edukację na studiach podyplomowych z zakresu rachunkowość, a następnie z audytu wewnętrznego i kontroli finansowej. Skończyła studia doktoranckie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. W 2015 roku ukończyła studia podyplomowe „Menager Ekonomii Społecznej”.

Jest prezesem dwóch fundacji oraz dwóch spółek. Posiada certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów (certyfikat nr 56325/2012), zajmuje się przede wszystkim działalnością podmiotów ekonomii społecznej z ujęciu prawnym, rachunkowym i podatkowym. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując wiele lat w Izbie Skarbowej w Katowicach oraz w Urzędzie Miasta Katowice. Pełniła również funkcję członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego.

Justyna Janota, jako ekspert w zakresie oceny projektów EFS POWER, posiada certyfikaty Ministerstwa Rozwoju potwierdzający zakończenie szkoleń i zdanie egzaminu w obszarze kwalifikowalności wydatków oraz wytycznych w zakresie trybów wyborów projektów na lata 2014-2020.
Autorka publikacji poświęconych tematyce aspektów prawnych, rachunkowych i podatkowych oraz dotyczących podmiotów ekonomii społecznej i pomocy publicznej.
Trener, wykładowca i doradca.

Jak dołączyć? 

Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić >>formularz on-line<<

ZAPISZ SIĘ NA DORADZTWO

Na zgłoszenia czekamy do 17 grudnia 2020 r. do godz. 16.00. [wydłużyliśmy termin przyjmowania zapisów] 

Przed zarejestrowaniem na wydarzenie zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną: 

dla przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej i samorządów z 7 powiatów woj. łódzkiego: łódzkiego-wschodniego, pabianickiego, łaskiego, tomaszowskiego, rawskiego i opoczyńskiego, zduńskowolskiego

przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej zarejestrowane w Łodzi, prowadzących działalność ekonomiczną (tj. aktywną działalność odpłatną lub posiadające wpis do Rejestru Przedsiębiorców)

Więcej informacji udziela

Karolina FijołekKarolina Fijołek-Głowacka, e-mail: karolina.fijolek@instytut.lodz.pl, tel.  512 034 281.