Praca: Szukamy specjalisty ds. administracyjno-finansowych

  • Praca dla specjalisty ds. finansowych

W związku z rozpoczęciem projektu badawczo-wdrożeniowego związanego z naszą inicjatywą „Obywatele decydują” poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH.

 

Zakres obowiązków:

Zatrudniona na powyższym stanowisku osoba będzie ponosić odpowiedzialność za zapewnienie poprawności przepływów finansowych, kadrowych i dokumentacji administracyjno-finansowej w projekcie.

  1. Opisywanie dokumentów finansowych.
  2. Dokonywanie niezbędnych zmian w budżecie.
  3. Przygotowywanie okresowych sprawozdań finansowych.
  4. Przygotowywanie i nadzór nad realizowanymi zamówieniami.
  5. Bieżący monitoring wydatkowania środków.
  6. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych na potrzeby projektu.
  7. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych.
  8. Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  9. Sporządzanie raportów i zestawień dotyczących stanu zatrudnienia (w tym umów cywilnoprawnych) w organizacji.
  10. Śledzenie zmian w przepisach i ich interpretacja na potrzeby organizacji.
  11. Bieżący nadzór i kontrola przepływów finansowych w projekcie.
  12. Dokonywanie kontroli rzetelności przygotowanych dokumentów.
  13. Przygotowywanie dokumentów projektowych.
  14. Kontakt z partnerami oraz instytucją finansującą w sprawach administracyjno-finansowych.

Wymagania:

  1. Doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą finansowo-kadrową.
  2. Znajomość: Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Ustawy o Rachunkowości i przepisów wykonawczych, Ustawy Kodeks Pracy wraz z przepisami wykonawczymi.
  3. Znajomość przepisów oraz zasad wykorzystania unijnych środków finansowych oraz pochodzących z innych źródeł publicznych, na realizację projektów.
  4. Umiejętność obsługi oprogramowania biurowego MS Office (minimum MS WORD i MS EXCEL) oraz korzystanie z Internetu.
  5. Doskonała organizacja pracy.
  6. Sumienność, dokładność, samodzielność.
  7. Znajomość specyfiki funkcjonowania trzeciego sektora będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  1. Elastyczne godziny pracy (planowany wymiar: 1 pełny etat).
  2. Dobrą atmosferę pracy.
  3. Możliwość długoterminowego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na czas realizacji projektu (30 miesięcy).
  4. Pracę pełną wyzwań w dynamicznym zespole.
  5. Perspektywy rozwoju zawodowego.

Biuro projektu będzie mieściło się w Łodzi.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV z klauzulą RODO oraz krótki list motywacyjny do dnia 14 stycznia 2019 r. na adres e-mailowy: maria.jaraszek@inspro.org.pl (z tytułem wiadomości: specjalista ds. administracyjno-finansowych).

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.